Vlastnosti a bezpečnostní opatření pro svařování trubice z titanové slitiny TC4

Obecní výrobci titanových trubek svařování prostředí titanové trubice nemohou mít proud vzduchu, jiné aspekty a svařovací krabici. Zvláštní pozornost by však měla být věnována:

image

1. Oblast opravného svařování nesmí být příliš velká a proud dusíku během opravného svařování musí být velký a plyn nesmí být zastaven uprostřed;


2. Po opravném svařování se k ochraně prostoru použije dusík, dokud se neochladí;


3. U některých speciálních odlitků, jako jsou složité tenkostěnné odlitky, může být pro zabránění oxidace na zadní straně svařovací oblasti foukán argonový plyn na zadní stranu, dokud se odlitek neochladí;


4. Provozovatel opravného svařování musí mít vysokou technickou úroveň.


Aby bylo možné získat odlitky z titanových trubek s dobrou kvalitou svařovacího opravy, je třeba při opravném svařování věnovat pozornost následujícím bodům:


1. Povrch odlitku musí být očištěn a vysušen. Před naložením do svařovací skříně není dovoleno dotknout se odlitku přímo rukou.


2. Během svařování titanové trubice musí být wolframová elektroda a svařovací část chráněny před zkratem, což má za následek zlomení wolframové elektrody a zahrnutí wolframu do svařovacího místa.


3. Pokud je oblast a hloubka oblasti svařování velká, svařování vzdálené vrstvy se několikrát rozdělí a svařování další vrstvy se neprovádí, dokud se předchozí vrstva zcela nevychladne.


4. Na konci opravného svařování by měl být proud postupně snižován, aby se zúžila tavicí zóna. Proto se doporučuje používat pulzní proud, aby se zabránilo prudkému rozbití a prasknutí oblouku.


5. Po dokončení opravného svařování by měl být odlitek ponechán vychladnout v krabici po dobu před otevřením krabice a vyjmutím odlitku, aby se zabránilo praskání nebo deformaci svařovací oblasti způsobené náhlým ochlazením; Doba chlazení závisí na tloušťce stěny odlitku, obvykle mezi 15 a 30 mm.


6. Po opravném svařování odlitku z titanové trubice musí být načasované žíhání nebo izostatický tlak za horka a nesmí být odloženo příliš dlouho, obvykle ne déle než 5 dnů.


7. Časy opravného svařování nesmí překročit ustanovení v příslušných technických dokumentech.